Barilla a considerat necesar să mai vindece puţin orgoliul italienilor, după eliminarea de la Cupa Mondială din Brazilia. Şi au făcut-o printr-o idee destul de faină de Real Time Marketing.

Nu, nu s-au grăbit să speculeze momentul eliminării, dimpotrivă, au aşteptat tocmai ca ideea că ar putea specula să se risipească.

Şi au decis bine, în loc să facă marketing speculativ au făcut marketing real time.

Altfel spus, au postat imaginea de mai jos, pe Facebook, în ziua când naţionala Italiei se întorcea acasă, la propriu, nu când era eliminată de la Cupa Mondială (aşa ar fi fost doar marketing speculativ).

Urmărind reacţiile fanilor Barilla dar şi a prietenilor acestora ori a altor utilizatori, se pare că au intuit perfect şi chiar le-a reuşit să facă RTM cu adevărat.

Evident, au făcut RTM pentru a obţine un plus la capitolul imagine şi comunicare cu fanii, nu pentru vânzări imediate.

*mesaj:- urare de bun venit acasă, echipei incomplete a Italiei. Incompletă după ce Chiellini a „pierdut” o bucatică din umar in gura lui Luis Suarez.

Barilla şi o idee făină de Real Time Marketing.