Iul 12, 2016

Diferența de preț este datorată Brand-ului. Sau nu?

Diferența de preț dintre produse din aceeași categorie de utilizare și cu producători diferiți este datorată Brand-ului. Produsele sunt toate la fel de bune, doar că unele sunt mai scumpe doar pentru că sunt de Brand. _____ Poezia de mai sus a fost repetată obsesiv de foarte mulți agenți și consultanți de […]
Mai 23, 2016
optimizarea ratei de conversie

Chestii învățate despre Optimizarea Ratei de Conversie în Ecommerce

Abundă articolele despre CRO pe internet, știu asta, dar în majoritatea cazurilor sfaturile ori sugestiile oferite de către specialiști sunt generalizări la generalizări, ca să zic așa. Genul acela de sfaturi investește în Adwords, pentru că aduce conversii sau dimpotrivă, nu investi în Adwords pentru că nu are ROI bun […]
Mai 3, 2016

Ecommerce – Conținutul preferat de cumpărători

Un studiu recent, realizat de LinkedIn Marketing Solutions, despre comportamentul cumpărătorilor și ce anume îi determină să achiziționeze un produs, a readus în discuție ce tip de conținut și ce mod de prezentare a conținutului este important pentru cumpărători. Astfel, contrar așteptărilor oamenilor de Sales și Marketing, cumpărătorii vor ca […]
Apr 26, 2016
Google Adwords

Atelierul Digital, de la Google

Atelierul Digital de la Google este un program de susținere a tuturor celor care vor să facă primii pași în online dar și a celor care vor să-și dezvolte aptitudinile digitale obținând o certificare de la Google. Programul, unul gratuit, a fost gândit ca un punct de reper pentru toți specialiștii, […]