Mar 30, 2018

Decizii pe termen scurt, pierderi garantate pe termen lung

Se întâmpla ceva foarte ciudat în online, în România. Marii jucători din piață, indiferent de nișă, au început să aplice un soi de supra-taxare. A făcut așa ceva Emag, a făcut Elefant, la fel Eventim și alți câțiva. Taxare pentru ridicare din depozit ori showroom, taxare pentru servicii virtuale (gen […]
Aug 15, 2017

Se pierd bani folosind Target CPA, în Google Adwords?

Ar fi trebuit să devină rapid una dintre tehnicile preferate ale specialiștilor PPC/SEM, însă se pare că Target CPA tinde să devină cât de curând una dintre metodele tabu, în domeniu, de care nimeni nu mai vrea să audă. Target CPA este o strategie/tehnică de licitare in timp real pe […]
Iul 19, 2017

Becuri LED la preţuri foarte mici

Dacă sunteţi vânători de oferte sau doar vă interesează să achiziţionaţi becuri LED la preţuri mici, foarte mici, atunci trebuie să răsfoiţi oferta de pe etbm.ro Câteva zeci de modele de becuri LED la promoţie, cu -20% discount. Iar altele la discounturi şi mai mari, datorate lichidărilor de stoc. etbm.ro […]
Mai 16, 2017

Discounturi la produse out-of-stock

Poate fi tactică de Sales, deşi nu-i văd scopul. Poate fi o sfidare a bunelor practici, dar care bune practici într-un ecommerce ce abundă în tactici de guerrila?! Cel mai probabil, magazinele online care afişează produse out-of-stock cu preţ redus, fac asta din două motive: fie nu ştiu cum să […]