Mai 23, 2016
optimizarea ratei de conversie

Chestii învățate despre Optimizarea Ratei de Conversie în Ecommerce

Abundă articolele despre CRO pe internet, știu asta, dar în majoritatea cazurilor sfaturile ori sugestiile oferite de către specialiști sunt generalizări la generalizări, ca să zic așa. Genul acela de sfaturi investește în Adwords, pentru că aduce conversii sau dimpotrivă, nu investi în Adwords pentru că nu are ROI bun […]
Mai 3, 2016

Ecommerce – Conținutul preferat de cumpărători

Un studiu recent, realizat de LinkedIn Marketing Solutions, despre comportamentul cumpărătorilor și ce anume îi determină să achiziționeze un produs, a readus în discuție ce tip de conținut și ce mod de prezentare a conținutului este important pentru cumpărători. Astfel, contrar așteptărilor oamenilor de Sales și Marketing, cumpărătorii vor ca […]
Apr 28, 2016

Gama Dahlia, de la GEWISS, lansată în premieră în România

Sâmbătă 23 aprilie, în cadrul evenimentului Dealers Day organizat de Tobimar la Domeniile Mar’tinutzi din Vințu de Jos, Alba, compania italiană GEWISS a lansat o nouă gamă de prize și întrerupătoare. Lansarea GEWISS Dahlia a însemnat și prima oară când GEWISS a ales România ca locație pentru a lansa în premieră la nivel european o […]
Mar 26, 2016

Antreprenorul român este bun la toate

Oricăt de multă teorie ar cunoaște un specialist, experiența practică este esențială pentru a putea atinge performanța. Desigur, experiența se dobândește iar teoria se învață. Uneori câștigăm, alteori învățăm. Dar, ce ne facem atunci când considerăm că ”și eu știu să fac” sau ”lasă că fac eu, doar știu și […]