Aug 15, 2017

Se pierd bani folosind Target CPA, în Google Adwords?

Ar fi trebuit să devină rapid una dintre tehnicile preferate ale specialiștilor PPC/SEM, însă se pare că Target CPA tinde să devină cât de curând una dintre metodele tabu, în domeniu, de care nimeni nu mai vrea să audă. Target CPA este o strategie/tehnică de licitare in timp real pe […]
Mai 27, 2016
google adwords logo

Reclamă pe Google Adwords, câteva observații.

Pe scurt, voi enumera câteva observații referitoare la reclama pe Google Adwords. Asta nu pentru că sunt unul dintre cei care consideră că greșelile sunt de neiertat, ci pentru că am observat că mulți specialiști PPC insistă să greșească și mai mult de atât, își conving și clienții ori șefii […]
Mai 25, 2016
Google Adwords

Câteva statistici și noutăți de la Google Adwords

În cadrul Performance Summit de ieri, Google a făcut publice o serie de informații care, pe de-o parte, au subliniat importanța Adwords pentru business dar și pentru economiile țărilor unde serviciul a devenit popular și, pe de altă parte, au arătat direcția către care se îndreaptă Google Adwords. Statistici Google […]
Apr 28, 2016

Bumper, nou format de reclame video în Adwords.

Recent, mai exact în urmă cu două zile, Google a anunțat lansarea unui nou format de reclamă video pentru platforma Google Adwords. Bumper Ads, însă,nu este o idee nouă, chiar dacă Google așa o prezintă, ci consecința logică a analizării datelor din campaniile True View, adică reclamele de pe Youtube, unde […]