Raportarea la referințele industriei poate fi înșelătoare, în Ecommerce

Există tendința, de înțeles oarecum, de a raporta activitatea unei companii la referințele industriei (benchmark). Acest lucru poate fi benefic, însă de foarte multe ori poate fi înșelător. Mai ales în Ecommerce.

Spun asta gândindu-mă mai ales la rata de conversie. Pentru mulți antreprenori poate fi o capcană raportarea la benchmark. Pentru că ajung să compare în efect mere cu pere. Și deciziile lor sunt urmare a acestor comparații greșite.

Și din păcate chestia asta este susținută de foarte mulți specialiști care încă nu au înțeles că fiecare companie are propriul model de business, propriile investiții, propriile costuri (ș.a.m.d.) pe lângă factori gen vechime, istoric, portofoliu.

Sfatul meu este ca înainte de a compara cu un benchmark, fiecare antreprenor ar trebui să-și stabilească în mod clar propriile ținte și mai ales perioada (timeframe) de măsurare.

Leave A Reply

Navigate