Aug 28, 2014

Linişte, vă rog. Heineken.

Heineken a reuşit să facă, probabil, cea mai frumoasă acţiune RTM (Real Time Marketing) din acest an. Şi, probabil, una dintre cele mai originale. Au profitat de faptul că la New York se desfăşoară U.S. Open şi au folosit una din regulile de bază ale tenisului, liniştea din timpul jocului, […]
Iun 27, 2014

Barilla şi o idee faină de Real Time Marketing.

Barilla a considerat necesar să mai vindece puţin orgoliul italienilor, după eliminarea de la Cupa Mondială din Brazilia. Şi au făcut-o printr-o idee destul de faină de Real Time Marketing. Nu, nu s-au grăbit să speculeze momentul eliminării, dimpotrivă, au aşteptat tocmai ca ideea că ar putea specula să se […]
Iun 11, 2014

O reclamă devenită viral, de la Nike.

O parte dintre specialiştii SMM consideră că reclama, devenită viral, de la Nike şi care a fost lansată ca un simplu video pentru promovarea Campionatului Mondial de Fotbal a ascuns încă de la început 3 mari elemente cheie tipice reclamelor viral. Este vorba despre plasamentul de produs, o poveste provocatoare şi […]