Feb 25, 2016

Marketingul în era sentimentelor, datorită Facebook

Vestea că Facebook a actualizat butonul Like aducându-i alături butoanele empatice (Love, Wow, Haha, Sad, Angry) a fost intens comentată ieri seară. Am văzut multe mișto-uri, multe ”Angry-faces”, însă nu am văzut ca oamenii din mediul Marketingului Online să sublinieze faptul că butoanele empatice duc Marketingul într-o nouă eră. Marketing […]
Feb 19, 2016

Facebook intră pe piața de Ecommerce

Zvonuri despre o posibilă intrare a Facebook pe piața de Ecommerce, prin oferirea unei secțiuni de Shop pe paginile de Brand, au apărut încă de acum un an și ceva. Acum, însă, toate aceste zvonuri au fost confirmate chiar de către Facebook, fiind deja informații publice testele pe care le fac […]
Ian 21, 2016

Facebook sfidează cenzura din Iran și China

Facebook caută să se extindă la nivel global și chiar dacă avem impresia că este deja peste tot, realitatea este cu totul alta. În țări precum China sau Iran, rețeaua de socializare, deși prezentă la nivel statistic, este puternic cenzurată. Nici în India sau Brazilia lucrurile nu stau prea grozav […]
Ian 13, 2016

Facebook Awards 2016, creativitate și excelență

Dacă ești interesat de recunoaștere internațională pentru munca depusă, atunci Facebook Awards, ediția 2016, este o oportunitate foarte bună pentru a sublinia cât de creativ și eficient ești atunci când realizezi reclame pe Facebook. Pentru prima dată, de când se acordă astfel de premii, Facebook Awards are o categorie specială […]