Mar 24, 2015

Optimizarea ratei de conversie. Chestiuni de evitat.

Folosirea datelor statistice şi analitice, pentru optimizarea ratei de conversie, a fost dintotdeauna necesară dar şi problematică. Problematică în principal datorită modului cum a fost percepută întreaga muncă de optimizare a ratei de conversie. Pentru a evita ca munca de optimizare a ratei de conversie să fie una fără succes, […]
Mar 16, 2015

Moda recenziilor false, şi negative, capătă amploare.

Clientul nostru, stăpânul nostru. Ştiţi zicala. Însă, dacă în faţa unui client nemulţumit poţi cumva să te revanşezi, să-ţi repari o eventuală greşeală, nu acelaşi lucru îl poţi face pentru cineva care nici măcar nu a cumpărat de la tine. Capătă amploare moda recenziilor false şi negative. Şi nu, nu […]
Feb 11, 2015

Inbound Marketing prin Smart TV? Ilegal, aş zice.

Scandalul izbucnit recent, şi care are în prim plan anumiţi producători de Smart TV, cred că va fi o lovitură dură în ceea ce priveşte încrederea clienţilor în astfel de dispozitive. Scandalul a pornit deja pe două direcţii, prima fiind faptul că dispozitivele trimit inregistrari audio spre serverele producătorilor (cu […]
Feb 5, 2015

11 ani de Facebook si prietenii virtuale.

Facebook sărbătoreşte nu mai puţin de 11 ani de existenţă. Şi aşa cum fondatorul său spunea într-un status din reţea,de acum câteva ore, se sărbătoresc şi 11 ani de prietenii virtuale, pentru că Facebook este de fapt reţeaua prietenilor. În ziua aniverarii Facebook, Mark Zuckerberg a lăsat să se înţeleagă […]