Noi 3, 2015
brand development

Activăm branduri, dar le activăm cum trebuie?

La PR detest o chestie, una singură. Modul cum consideră oamenii de PR, unii dintre ei, că se face o activare de brand. Mai ales acele activări de brand facute în contextul unor evenimente care afectează emoțional o națiune întreagă. Nu, nu credeți că sunt împotriva celor ce s-au oferit, […]
Mar 27, 2015

Preşedintele Iohannis şi cum văd românii Facebook.

Haideţi să spunem lucrurilor pe nume. Anumiţi indivizi din Mass Media pun o presiune fantastică asupra noastră, a tuturor. Ne forţează să devenim irascibili, duri, intransigenţi. Dar mai rău de atât, ne forţează să devenim ipocriţi şi să nu mai fim în stare să calculăm nici dacă avem calculatorul în […]
Mar 25, 2015

Credeţi că studierea religiei în şcoli este o problemă? Greşiţi.

În timp ce online-ul românesc este împărţit în două, în timp ce România este împărţită în două de disputa asta referitoare la dacă să se studieze sau nu religia în şcoli, problemele adevărate ale sistemului educaţional românesc sunt ignorate aproape cu desăvârşire. Credeţi că studierea religiei în şcoli este o […]
Noi 19, 2014

Bula Social Media. Cea care nu a existat vreodată.

Mă amuză în ultimile zile cum oameni din diferite medii de specialitate ridică în slăvi Social Media. Ca şi când brusc, de cine ştie unde, ar fi apărut “un prinţ călare pe un cal alb” deţinător al unei puteri inimaginabile, capabil să câştige războaie de unul singur. Pe de altă […]