Activăm branduri, dar le activăm cum trebuie?

brand development

brand development

La PR detest o chestie, una singură. Modul cum consideră oamenii de PR, unii dintre ei, că se face o activare de brand. Mai ales acele activări de brand facute în contextul unor evenimente care afectează emoțional o națiune întreagă.

Nu, nu credeți că sunt împotriva celor ce s-au oferit, prin prisma companiilor pe care le reprezintă, să ajute oamenii afectați de recenta tragedie de la Clubul Colectiv. Foarte bună inițiativa. Dar din dar se face Rai.

Sunt, însă, împotriva celor care consideră că acțiunile respectivelor companii trebuie promovate. Mi se par a fi doar niște naivi ori mai rău, niște oameni pentru care banul ori faima au luat locul sufletului.

Nimeni, absolut nimeni nu trebuie să promoveze așa ceva. Nu ajuți pe cineva și apoi ieși în mijlocul târgului să strigi că ajuți. Este de-a dreptul penibil să faci asta.

În plus, pe nimeni, garantez că absolut pe nici un om normal la cap nu interesează cine a dus apa la nu știu ce spital, cine a dus oamenii gratuit ori cine a făcut nu știu ce pentru nu știu cine. Pentru oamenii normali contează că s-a făcut asta. Atât.

Dacă vreți, doamnelor, domnișoarelor și domnilor din PR, să subliniați că anumite companii au ajutat, atunci transformați-vă tot planul de comunicare și activare pentru următoarea perioadă în unul care să ofere decență, respect și compasiune pentru cele întâmplate.

Mi se pare de-a dreptul incredibil să persistăm în anumite greșeli și totuși să nu învățăm nimic.

Lasă un răspuns