Iun 23, 2016
leonardo di caprio no oscar

Uneori PR-ul este doar PR

Ar fi aproape imposibil, pentru orice specialist de Advertising, PR ori Marketing, să nu observe că toată emulația creată în jurul participării naționalei României de fotbal la Euro 2016, a fost doar PR. PR și nimic mai mult. Și a fost PR reușit, nimic de comentat. Mai mult de atât, […]
Dec 9, 2014

Brandul Steaua Bucureşti şi ipocrizia MAPN.

Incredibilă şi ciudată dorinţa MAPN de a pune mâna pe brandul Steaua Bucureşti şi, în speţă, de a câstiga ceva bani de pe urma folosirii acestui brand de către clubul de fotbal, de legendă. Se discută despre multe chestii zilele astea, referitor la brandul Steaua. Fiecare parte are dreptate, într-o […]
Oct 14, 2014

Ultras vs BGS. Un război în toată regula?

Una din chestiile pe care nu le înţeleg la microbiştii înrăiţi, grupaţi sub denumirea Ultras. Nu înţeleg ce rost are să declanşezi lupte cu firme de securitate şi/sau Jandarmeria. La fel, nu înţeleg de ce FRF susţine mişcările Ultras oferindu-le bilete la preţ redus. Ba’ mai mult de atât, acceptă […]
Oct 13, 2014

Un meci de fotbal, totusi.

Destul de trist să vezi ce se poate întâmpla atunci când un meci de fotbal devine unul de risc maxim pentru integritatea corporală şi sănătatea spectatorilor. Iar asta pentru că de organizare se ocupă o firmă privată, care deşi are o experienţă uriaşă în evenimente de amploare, ignoră chestii elementare. […]