Scorul de Relevanţă este noul indice de performanţă introdus de Facebook pentru reclamele promovate prin Facebook Ads. Afişarea Scorului de Relevanţă se va face automat, progresiv, în toate conturile de advertiser Facebook.

Calcularea Scorului de Relevanţă va fi făcută algoritmic, în funcţie de reatiile negative şi pozitive primite de reclame din partea utilizatorilor cărora le sunt afişate. Evident, Scorul de Relevanţă va ajuta advertiserii şi marketerii să obţină o targetare mult mai eficientă dar şi costuri mult mai mici.

Mi se pare, însă, destul de vag modul de afişare a Scorului de Relevanţă. Pentru că nu consider suficientă afişarea doar a unui metric/scor general ci ar fi mult mai bine ca acest indice să fie dezvoltat prin mai multe sub-secţiuni, care să evidenţieze punctele slabe şi/sau cele puternice. Să explice, cumva, cum s-a obținut acel scor. Dar, cu siguranţă, pe viitor vor apărea multe îmbunătăţiri.

*Citeste si alte articole pe topicul Marketing Online si Social Media Marketing.