Mar 26, 2016

Antreprenorul român este bun la toate

Oricăt de multă teorie ar cunoaște un specialist, experiența practică este esențială pentru a putea atinge performanța. Desigur, experiența se dobândește iar teoria se învață. Uneori câștigăm, alteori învățăm. Dar, ce ne facem atunci când considerăm că ”și eu știu să fac” sau ”lasă că fac eu, doar știu și […]
Mar 20, 2015

25 de chestiuni esenţiale, pentru un magazin online.

Sub forma unui infografic, o listă de 25 de chestiuni esenţiale pentru un magazin online. Fiecare întrebare, retorică prin formulare, acoperă câte una din elementele cheie ale activităţii unui magazin online. Sigur, la nivel teoretic totul a fost uşor. Întotdeauna a fost uşor. Mai greu a fost cu practica, acolo […]
Mar 3, 2015

Ecommerce. Deosebiri între Indicatori de Performanţă şi Indicatori de Profit.

Ca bună practică în domeniu, mă refer la marketing online, indicatorii de performanţă sunt stabiliţi de marketer în funcţie de factori tehnici ce sunt atribuiţi direct diferitelor tactici de marketing. Pe partea de Indicatori de Profit, marketerul are doar un minim de decizie, pentru că deciziile finale aparţin managementului şi […]
Feb 27, 2015

Automatizari de Marketing Online. Versiunea scurtă.

Automatizările de Marketing Online sunt topicul favorit al multor discuţii în ultimul timp. Numai că, nu ştiu cum se reuşeşte performanta, dar cei ce pretind a cunoaşte domeniul nu fac un minim de efort să se intereseze despre ce înseamnă Automatizări de Marketing Online. Aş fi preferat să nu scriu […]