Scorul de Relevanță are în principiu cam aceleași atribuții în Facebook pe care Scorul de Calitate le are in Google Adwords. Desigur, asta fiind o caracterizare sumară, foarte sumară. Totuși, urmărind…
Online Marketing. Specialist uman sau robot?
Cumva amuzantă intrebarea, dar cât se poate de serioasă. Iar cei care lucrează zi de zi cu Google Adwords, Facebook Ads, Double Click și alte servicii de genul, vor putea…
Facebook actualizeaza calculul CPC. Vesti bune.
După ani de zile în care Facebook calcula la comun CPC, indiferent de acţiunile pe care utilizatorii le aveau în interacţiunea lor cu o reclamă, lucrurile se schimbă. Lucrurile se…
Facebook cumpără, şi închide, TheFind pentru a oferi targetare mai eficientă în Ads.
La finele săptămânii trecute, Facebook a cumpărat motorul de căutare şi recomandări de produse, TheFind. Urmează să-l închidă şi să-i încorporeze tehnologia în Facebook Ads pentru a oferi marketerilor o…
Ştiri Facebook. Promovare dinamică de produse.
Un concept asemănător celui din Google Adwords, pentru cei familiarizaţi cu marketingul PPC.
Relevanţa, noul indice de performanţă în Facebook Ads.
Scorul de Relevanţă este noul indice de performanţă introdus de Facebook pentru reclamele promovate prin Facebook Ads. Afişarea Scorului de Relevanţă se va face automat, progresiv, în toate conturile de…