Oct 21, 2015
facebook scor de relevanta

Ne interesează Scorul de Relevanță Facebook Ads?

Scorul de Relevanță are în principiu cam aceleași atribuții în Facebook pe care Scorul de Calitate le are in Google Adwords. Desigur, asta fiind o caracterizare sumară, foarte sumară. Totuși, urmărind discuțiile din ultima vreme, referitoare la Facebook Ads, am început să cred că pe foarte mulți dintre cei ce gestionează […]
Oct 19, 2015
inteligenta artificiala

Online Marketing. Specialist uman sau robot?

Cumva amuzantă intrebarea, dar cât se poate de serioasă. Iar cei care lucrează zi de zi cu Google Adwords, Facebook Ads, Double Click și alte servicii de genul, vor putea ințelege mai ușor. Există serioase temeri, in lumea asta zbuciumată a Online Marketing, că intr-un viitor nu foarte indepărtat specialiștii […]
Iul 10, 2015

Facebook actualizeaza calculul CPC. Vesti bune.

După ani de zile în care Facebook calcula la comun CPC, indiferent de acţiunile pe care utilizatorii le aveau în interacţiunea lor cu o reclamă, lucrurile se schimbă. Lucrurile se schimbă şi Facebook, în sfârşit, modifică modul de a calcula CPC, diferentiind clar indicii de lead şi conversie de cei […]
Mar 16, 2015

Facebook cumpără, şi închide, TheFind pentru a oferi targetare mai eficientă în Ads.

La finele săptămânii trecute, Facebook a cumpărat motorul de căutare şi recomandări de produse, TheFind. Urmează să-l închidă şi să-i încorporeze tehnologia în Facebook Ads pentru a oferi marketerilor o suită şi mai eficientă de targetare pentru reclame. TheFind, lansat în 2005, funcţiona ca un comparator de produse foarte avansat […]