Începând cu 1 ianuarie 2015, Facebook va avea o serie revizuită şi adaptată de termeni şi condiţii de utilizare. Sunt vizaţi, fără excepţie, toţi utilizatorii indiferent de natura lor.
În principiu, din noua serie de termeni şi condiţii de utilizare a Facebook se distinge: „un mai bun control asupra reclamelor afişate în News Feed”. Acest plus de control fiind oferit utilizatorului pentru a-l ajuta să-şi trieze reclamele si pentru a primi, pe viitor, doar reclame care au o oarecare relevanţă pentru el.
Pe de altă parte, se observă tendinţa de a dirija mediul de advertising de pe Facebook înspre adaptarea reclamelor pentru Mobile. Asta pentru că, din ce în ce mai multe reclame primesc vizibilitate mai mare pe dispozitive mobile (vs laptop sau desktop). Şi din moment ce pe dispozitivele mobile este destul de dificil să contruiesti reclame bazate pe text şi fotografii (deja clasic), care să aducă un nivel de interacţiune şi lead suficient de bun, foarte probabil reclamele servite în mobile vor fi doar video (prin prisma optiunii de marketing).
Spun asta pentru că se observă destul de evident faptul că în varianta de News Feed oferită utilizatorului pe dispozitive mobile conţinutul video predomină. De unde se poate uşor deduce că mobile+video=succes, în advertisingul pe Facebook (şi nu numai), pentru anii următori.
*sursa