Mar 13, 2016

Reclama negativă

Piața românească vrea cu tot dinadinsul să copieze piața americană, la capitolul advertising. Cu bune și cu rele, de la start-up până la companii. Ceea ce se poate dovedi un lucru bun, în măsura în care există un oarecare discernământ în chestia asta. Altfel, va avea repercursiuni dintre cele mai […]
Iun 17, 2015

Twitter anunţă reclamele Video cu AutoPlay

Twitter urmează îndeaproape paşii făcuţi de Facebook în ceea ce înseamnă oferirea de servicii de advertising. Astfel, ieri au anunţat lansarea unui nou format de reclame în reţea, unul bazat pe video cu autoplay. Important de menţionat: – Twitter a reconstruit sistemul de calculare a vizualizărilor, astfel că o reclama […]
Mai 31, 2015

O mică observaţie despre #pitch2015

Se vorbeşte foarte mult zilele astea despre ideea complet neobişnuită a celor de la Carrefour de a invita la prezentarea unui proiect un număr foarte mare de agenţii. Mostre de creativitate îmbinate cu mari doze de frustrare marchează părerile multor specialişti din Advertisingul românesc, specialişti care într-un fel sau altul […]
Mai 18, 2015

Apropo de barterele cu vedete.

O chestie nu o ințeleg, referitor la toate ideile astea de a obține promovare prin tot felul de bartere. Bartere cu vedete ori doar oameni cu ceva expunere publică. Oare cât este de greu să faci Advertising Contextual? Și nu întreb cu răutate, ci doar din pură curiozitate. In fond, […]