La finele săptămânii trecute, Facebook a cumpărat motorul de căutare şi recomandări de produse, TheFind. Urmează să-l închidă şi să-i încorporeze tehnologia în Facebook Ads pentru a oferi marketerilor o suită şi mai eficientă de targetare pentru reclame.
TheFind, lansat în 2005, funcţiona ca un comparator de produse foarte avansat care oferea recomandări personalizate utilizatorilor ce căutau diferite produse. Tehnologia TheFind permitea utilizatorilor să caute rapid prin sute de mii de produse doar introducând un cuvânt generic (ex: tricou) pentru ca apoi să le ofere variante de produse, comparându-le, dar şi magazinele de unde le puteau cumpără.
Ştiind asta, ne putem aştepta că până la finele anului să avem pe Facebook o adevărată zonă de ecommerce. Rămâne de văzut, însă, dacă Facebook se va rezuma doar la a susţine marketerii în eficientizarea targetarii sau vor trece mai departe spre Shopping Search Engine.
*via TechCrunch
*Citeste si alte articole pe topicul Marketing Online si Social Media Marketing