Aşa se vede Sibiul, pe ecranele din India.

Este vorba de o reclamă filmată la Sibiu în urmă cu aproximativ o lună de zile în urmă. Reclama este destinată pieţei din India şi a fost, deasemenea, realizată tot de specialişti din India.

Reclama a fost lansată zilele trecute şi a primit deja reacţii destul de bune din partea utilizatorilor de pe reţelele de socializare.

Interesantă abordarea specialiştilor din India. Interesantă şi alegerea locaţiei. Lăsând deoparte oricare ar fi motivele şi strategia de marketing ce au dus la alegerea Sibiului ca locaţie reprezentativă şi utilă pentru transmiterea mesajului din reclamă, rămâne de remarcat modul în care este prezentat oraşul. Se vede, în reclamă, un Sibiu foarte cochet cu un aspect mediaval tipic european, liniştit şi primitor. Mă gândesc că reclama asta poate fi oricând folosită ca şablon pentru promovarea Sibiului, chiar dacă în efect, iniţial, a fost realizată pentru promovarea unor servicii bancare.

2 Comments

  1. Ela Prodan spune:

    Ha, ha. Misto reclama. Au reusit sa faca din Sibiu un oras indian, ori ceva de gen. Bun ca promovare locala.

  2. Anabela spune:

    Probabil indienii se vor intreba care-o prasul din India ce arata ca in clip. :))

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *