Se pare ca luna octombrie a acestui an a fost una a marilor schimbari pentru Foursquare.  Schimbari care mie personal imi plac, atat la nivel de design cat mai ales la nivel de business.

Foursquare, micul as al Social Media (asa cum il alint), si-a descoperit de curand potentialul enorm de care dispune dar pe care din motive greu de inteles l-a ignorat pana recent.

Incepand din, 14 octombrie, la nivel global (adica acolo unde reteaua este accesata), Foursquare ofera posibilitatea de promovare a afacerilor locale prin reclama in retea.

*Totusi, pana la inceputul lunii noiembrie sistemul este in varianta beta.

Asta consta in faptul ca acum proprietarii de restaurante, cafenele, hoteluri, pensiuni (etc) vor putea sa posteze informatii complete, fotografii, clipuri, despre fiecare locatie in parte. Diferenta fiind ca pana acum, pentru a-si promova afacerea, oamenii trebuiau sa-si creeze conturi speciale (gen pagina de brand) in care sa posteze informatii, ori sa depinda strict de utilizatorii de Foursquare care le treceau pragul.

Se ofera, desigur, uneltele necesare construirii unor reclame competitive, dashboard de analiza a datelor, statistici clickuri si alte cele. In plus, construirea de reclame este foarte simpla.

Reclamele vor fi servite utilizatorilor in stil Social Native Ads, adica neintruzive, integrate in continut si relevante cu acesta.

Interesant de urmarit evolutia Foursquare, care accelereaza din ce in ce mai puternic, dupa ce ani de-a randul a stat undeva in umbra. 🙂

*mai multe info