O serie de statistici interesante, despre durata de viaţă a unui mesaj postat pe Facebook şi pe Twitter. Analiza pentru Facebook aparţine Wisemetrics, ca de altfel şi cea pentru Twitter.
Aşadar, pe Facebook:
-75% dintre interacţiuni survin în primele 5 ore după publicarea mesajului;
-75% dintre impresii survin în primele 2 ore şi jumătate după publicarea mesajului;
-75% din întregul reach, al mesajului, are loc în prima oră şi jumătate de la publicarea mesajului (q.e.d)
-mesajele publicate pe pagini Facebook ating în medie 16% din fani (e o medie, generală, trasă în jos, mult, de pagini ce livrează conţinut irelevant, pentru că în realitate paginile ce furnizează conţinut pe cerinţele audienţei ating în medie 30-40% din fani)
-re-postarea aceluiaşi mesaj, la o oră sau dată diferită, poate creşte substanţial reach-ul general al mesajului (dar depinde de mulţi factori, unul fiind reach-ul mesajului, altul, postat anterior, înainte de a face reposting pentru mesajul mai vechi)
-84% din fanii paginilor de Facebook sunt activi zilnic, în timp ce doar 61% din utilizatorii Fb sunt activi zilnic (aş zice că e logic să fie aşa)
-luni şi duminică, sunt zilele în care se poate obţine un reach peste medie (pe motiv că atunci sunt online cei mai mulţi fani, în acelaşi timp)
-pentru 30% din pagini, orele optime pentru a posta mesajul şi pentru a atinge reach mare sunt între 21:00-22:00 (tot datorită faptului că cei mai mulţi fani sunt atunci online, însă asta creşte şi competiţia)
Durata de viaţă a unui mesaj pe Twitter:
-durata medie de viaţă a unui twitt, adică perioada în care poate fi văzut de un număr mare de useri, este de 24 de minute;
-un twitt are, în 75% din cazuri, doar 3 ore pentru a atinge nivelul maxim de interacţiune (ca şi potenţial)
-mai puţin de 10% dintre RT se întâmplă după 12 ore de la publicarea mesajului;
-folosirea de #hashtags sporeşte cu peste 20% probabilitatea ca mesajul să fie re-distribuit (RT)
-fiecare RT primit atrage, în medie tot atâtea RT de la utilizatorii spre care a fost distribuit;
-folosirea de citat (ghilimele) creşte cu 30% probabilitatea ca mesajul să primească RT;
-twitt-urile care conţin imagini (upload direct) au o rată de RT cu 60% mai mare decât orice mesaj de tip „doar text”;
-twitt-urile ce conţin imagini (din Instagram sau Fb) au o rată de RT cu 40-55% mai mică decât orice mesaj de tip „doar text”;
–
Bună dimineața la miez de noapte. Am citit cu interes acest articol pentru că l-am găsit interesant.
Să ai o nopate liniștită.