Iul 16, 2014

Durata de viata a unui mesaj. Pe Facebook si pe Twitter.

O serie de statistici interesante, despre durata de viaţă a unui mesaj postat pe Facebook şi pe Twitter. Analiza pentru Facebook aparţine Wisemetrics, ca de altfel şi cea pentru Twitter. Aşadar, pe Facebook: -75% dintre interacţiuni survin în primele 5 ore după publicarea mesajului; -75% dintre impresii survin în primele […]
Iul 2, 2014

Facebook își educă utilizatorii.

Zilele astea, Facebook testează câteva funcţii noi. Una dintre aceste funcţii este o fereastră micuţă, de tip pop-up, care notifică utilizatorul atunci când vede o postare a unei pagini de brand (pagină Facebook). Iar notificarea nu este nici mai mult şi nici mai puţin decât: “Urmăreşti pagina aceasta -poţi să […]
Iun 27, 2014

O mică observaţie despre Reach, pe Facebook.

Dacă tot e la modă să ne plângem de reach-ul scăzut al postărilor pe paginile de brand şi totuşi nu vrem să înţelegem nişte chestii extrem de simple, iată încă o chestie care explică destul de bine de ce reach-ul e aşa de mic. În contextul Big Data, când marile […]