Ar fi aproape imposibil, pentru orice specialist de Advertising, PR ori Marketing, să nu observe că toată emulația creată în jurul participării naționalei României de fotbal la Euro 2016, a fost doar PR. PR și nimic mai mult.
Și a fost PR reușit, nimic de comentat. Mai mult de atât, au fost momente când mi s-a părut a fi fost chiar genial gândit și pus în aplicare.
Doar că degeaba ai PR bun dacă nu ai produs bun. Îl poți lăuda cât vrei, poți crea o imagine extraordinară. La momentul în care va fi comparat cu competitorii va fi un eșec rușinos.
De asta zic, uneori PR-ul este doar PR și nimic mai mult.
Altfel, din punct de vedere fotbalistic, românii au fost readuși cu picioarele pe pâmânt, asta deși datorită unui PR excelent realizat, aproape începuserăm toți să credem că România se bate pentru trofeu, nu pentru optimile competiției. Dar, așa-i în viață, când îți dorești puțin, obții nimic.