Apr 29, 2015

Scurtături spre succes în Ecommerce?

Întrebarea din titlu este probabil întrebarea din mintea oricărui antreprenor, proprietar de magazin online. Chestia interesantă nu este întrebarea în sine, ci mai ales cum eventuale răspunsuri sunt căutate cu ardoare şi cum sunt acceptate tot felul de “reţete magice”. Există scurtături spre succes în Ecommerce? Există modalităţi care să […]
Apr 24, 2015

Sunt utilizatorii mai importanţi decât brandurile, pe Facebook?

Amuzante anumite explicaţii oferite de diverşi specialişti SM, referitor la motivele pentru care Facebook a decis să modifice din nou altgoritmii şi să prioritizeze conţinutul utilizatorilor în dauna celui de brand. Şi, nu ştiu de ce, dar tot timpul parcă sunt preferate acele explicaţii ce au o tendinţă de a […]
Mar 30, 2015

Se anunţă vremuri grele pentru comerţul online din România.

Este uşor să faci reclame. Relativ uşor. Partea de creaţie şi targetare a reclamelor, deşi solicitantă, este o zonă unde novicii sau amatorii se pot descurca cu brio. Sigur, rezultatele vor fi întotdeauna cele care vor face diferenţa între ei şi profesionişti. La fel este şi în Vânzări. Este relativ […]
Mar 23, 2015

La ce sunt folosite datele în Marketing Online?

Pentru un domeniu precum Marketing Online, datele colectate din zeci de surse şi statisticile complexe sunt parte din activitatea zilnică. Totuşi, nu întotdeauna datele colectate sunt şi folosite. Sau sunt folosite, dar nu aşa cum trebuie, pentru că de cele mai multe ori toate datele colectate sunt structurate în statistici […]