Feb 11, 2015

Reclame in format Cinemagraphs, pe Facebook?

Se testează de zor, zilele astea, un nou format de reclamă afişabil în reţeaua de socializare, Facebook. Noul format nu este tocmai nou, fiind axat pe o tehnică destul de cunoscută, aceea a GIF-urilor animate. Cu acest format, Cinemagraphs, Facebook doreşte să crească nivelul de interacţiune al utilizatorilor în relaţia […]
Feb 5, 2015

Joburi, cioburi, BestJobs.

Iniţial, mi s-a părut noua reclamă BestJobs drept una dintre cele mai stupide idei pe care le-ar fi putut avea un om de Advertising. Mai ales pentru că reclama este copiată aproape la indigo de pe o reclamă japoneză la chips-uri. Numai că, la câteva minute după, tot lovindu-mă de reclama […]
Feb 4, 2015

Sunt titlurile, cu impact emoţional, preferate de utilizatori?

Titlurile ce provoacă un oarecare impact emoţional utilizatorilor sau click-bait, aşa cum din păcate au devenit, sunt preferate de aceştia. Cel puţin asta arată toate studiile de marketing. Fapt relevat şi de către Kiss Metrics într-un articol recent. Articol publicat ca urmare a unor teste dedicate. Ideea este simplă. Oricât […]
Ian 27, 2015

Statistici interesante despre Pinterest.

Statistici interesante, culese din diferite surse online, despre Pinterest. Statistici care arată că “micul star” este destul de activ, chiar dacă pentru cei obişnuiţi cu Facebook pare mai degrabă un “star adormit”. Pinterest are în acest moment cca 70 de milioane de utilizatori activi, o uşoară tendinţă de creştere se […]