Sep 18, 2015
facebook signal

A fost lansat Signal. Content Insight Tool pentru Facebook şi Instagram.

Signal este o unealtă care, cel puţin din descriere, pare a fi excelentă pentru a dobândi "insight-uri" din conţinutul publicat pe Facebook şi Instagram.
Apr 24, 2015

Sunt utilizatorii mai importanţi decât brandurile, pe Facebook?

Amuzante anumite explicaţii oferite de diverşi specialişti SM, referitor la motivele pentru care Facebook a decis să modifice din nou altgoritmii şi să prioritizeze conţinutul utilizatorilor în dauna celui de brand. Şi, nu ştiu de ce, dar tot timpul parcă sunt preferate acele explicaţii ce au o tendinţă de a […]
Apr 6, 2015

O promisiune nefondată. ROI sau ROAS garantat.

Mă consider un tip exigent, în ceea ce fac. Îmi place să acord importanţă detaliilor fără a ignora nici o secundă imaginea de ansamblu. Sau altfel zis, privesc întotdeauna imaginea de ansamblu prin prisma detaliilor care o compun. Drept urmare, nu ştiu cum altfel să percep decât nefondată, o promisiune […]
Mar 24, 2015

Facebook Blueprint şi Learn How. Un fel de academie de Social Media Marketing.

Facebook a lansat astăzi două programe de resurse, cursuri şi certificări pentru marketeri. Ambele parte a unei platforme de eLearning. Un concept oarecum asemănător cu Online Marketing Academy de la Google. Doar că, evident, cele două programe vor fi orientate pentru o mai bună şi mai corectă asimilare a cunoştinţelor […]