După ce în noiembrie, anul trecut, au apărut primele reclame pe Instagram, valabile doar în SUA, acum se preconizează din ce în ce mai clar o extindere a zonei de advertising în platformă.

Canada, Marea Britanie şi Australia sunt următoarele ţări în care Instagram Ads va fi disponibil. Nu se cunoaşte exact data implementării, însă conform Instagram această dată este undeva până în toamna acestui an.

Ceea ce înseamnă că, foarte probabil, până spre sfârşitul anului 2014 şi începutul lui 2015, Instagram Ads va fi disponibil şi în România. Asta ca şi o consecinţă a faptului că Instagram, în România, se apropie rapid de 200.000 de conturi de utilizator.reclame Instagram

Va fi bine sau va fi rău, nu pot să vă spun. Cert este că va veni cât de curând şi rândul Instagram să dovedească, în cifre clare, cât de rentabilă este la capitolul marketing. Spun asta pentru că deocamdată, la acest capitol, Instagram este învăluit într-o „aură” asemănătoare celei ce învăluia Facebook acum 2, 3 ani când se vorbea despre advertising şi marketing făcut la costuri zero şi profit foarte mare.

 

*info