Apr 29, 2015

Scurtături spre succes în Ecommerce?

Întrebarea din titlu este probabil întrebarea din mintea oricărui antreprenor, proprietar de magazin online. Chestia interesantă nu este întrebarea în sine, ci mai ales cum eventuale răspunsuri sunt căutate cu ardoare şi cum sunt acceptate tot felul de “reţete magice”. Există scurtături spre succes în Ecommerce? Există modalităţi care să […]
Mar 23, 2015

La ce sunt folosite datele în Marketing Online?

Pentru un domeniu precum Marketing Online, datele colectate din zeci de surse şi statisticile complexe sunt parte din activitatea zilnică. Totuşi, nu întotdeauna datele colectate sunt şi folosite. Sau sunt folosite, dar nu aşa cum trebuie, pentru că de cele mai multe ori toate datele colectate sunt structurate în statistici […]
Feb 11, 2015

Inbound Marketing prin Smart TV? Ilegal, aş zice.

Scandalul izbucnit recent, şi care are în prim plan anumiţi producători de Smart TV, cred că va fi o lovitură dură în ceea ce priveşte încrederea clienţilor în astfel de dispozitive. Scandalul a pornit deja pe două direcţii, prima fiind faptul că dispozitivele trimit inregistrari audio spre serverele producătorilor (cu […]
Ian 23, 2015

Branduri Premium?

Ironia sorţii sau mai bine zis ironia marketingului, nu contează că-i online sau doar clasic, este munceşti pentru a dezvolta o marcă, o companie care să aducă un real plus de valoare, iar atunci când reuşeşti asta, oamenii din fruntea acelei companii să se comporte că nişte copii aroganţi, uitând […]