Recunosc, nu imi apartine ideea acestui articol, de fapt el a fost scris in limba engleza pe Social Media Today, aducand in prim plan un subiect foarte ”hot” chiar si pentru blogosfera romaneasca!

E cineva care nu este de acord cu expresia: -titlurile stupide si topicuri patetice nu creeaza continut de calitate!?

Prefer sa cred ca nu sau mai bine zis aleg sa cred ca nu, pentru ca astfel de metode nu fac altceva decat sa stirbeasca credibilitatea, respectul, aprecierea fata de bloggerul in cauza! Un titlu stupid poate aduce trafic, un topic patetic poate genera comentarii, dar nu pot fi considerate continut de calitate!

Ce inseamna continut de calitate? E simplu, un ”ceva”, text, video sau fotografie sau toate combinate, care poate fi citit cu drag si interes chiar si la 2 ani de la publicare! Asta inseamna continut de calitate! Nu conteaza ca topicul ales este o stire cotidiana, o poveste sau poezie, un pamflet sau caterinca, un documentar sau videoclip, o reprezentare foto sau sfaturi practice, conteaza modul de expunere, conteaza respectul fata de tine si de ceea ce scrii, dar mai ales conteaza cel mai mult faptul ca tu iti respecti cititorii si nu iti bati joc de inteligenta lor!

Crede cineva ca daca foloseste zeci de tag-uri sau cuvinte cheie are continut valoros pe blog? Daca da, atunci se inseala amarnic, imi pare rau s-o spun dar se pacaleste singur si mai grav, ii pacaleste pe cei ce intra pe acel blog!

Kevin Jorgensen, autorul articolului ce l-am mentionat, spunea asa:

-scrie pentru oameni inteligenti, oameni reali, nu pentru robotii de indexare ai Google;

-nu te izola de restul lumii, nu te izola de restul blogosferei, nu spera sa obtii credibilitate prin articole ce nu contin nici macar 140 de caractere!

-titlul este vedeta, insa nu apela la ”bombastic, senzational” pentru ca in ziua de azi, acele articole nu mai atrag atentia decat celor ce citesc bloguri o data pe saptamana;

Si omul le-a zis bine, nu?