Informatiile ce urmeaza sa le vizualizati in acest articol trebuie privite deopotriva cu seriozitate dar si amuzament!
De ce amuzament? -Pentru ca cel care a realizat infograficul, un impatimit specialist SEO, s-a gandit probabil sa ofere cele mai importante reguli din punct de vedere SEO pentru un creator de continut, intr-un format la moda, un infografic, si de ce nu, sa obtina si putina faima/trafic de pe urma acestui tabel!
Cu alte cuvinte informatiile nu sunt noi, au mai fost spuse si de mine aici, dar si de altii, insa formatul este unul interesant si se merita promovat acest infografic!
Care sunt cele 10 porunci?
Plecand de la strictetea unor reguli, aplicam ”Nu vei face”, inaintea fiecarei porunci si astfel:
Nu vei face
–structura de linkbuilding ne-naturala, adica nu spama forumuri sau bloguri cu comentarii ce contin linkuri, nu incerca sa injectezi linkuri prin metode de hacking pe alte site-uri;
–cloaking sau continut ascuns, adica sa prezinti in varianta pentru roboti un anumit continut iar utilizatorilor alt continut;
–furt sau duplicare de continut, adica e ok sa folosesti continut creat de altii citand direct cu link sursa, dar nu preluand intreg textul sau mai rau;
–rotire de continut, adica sa creezi un singur articol pe care mai apoi il publici, pentru ca in cele din urma sa modifici si sa actualizezi respectivul continut publicandu-l ca si cand ar fi articol nou, pe acelasi site, repetand procedeul doar pentru a crea impresia de site mereu actualizat;
–aglomerare de cuvinte cheie, se stie deja ca orice astfel de abuz e sanctionat;
–spamare a Google Maps, una din tehnicile noi de blackhat seo prin care se creaza false listari de locatii fictive in Google Maps;
–creare de micro-site-uri, este iarasi o tehnica preferata a celor ce fac blackhat seo prin care creaza site-uri mici, bloguri mici, pe care le foloses pentru promovarea de cuvinte cheie;
–vanzare de linkuri, adica asa cum este penalizabila cumpararea de linkuri, asa este si vanzarea de linkuri (exista sabloane algoritmice care aplicate indica daca un site vinde sau nu linkuri);
–abuz de reclame, este unul din factorii cel mai putin mediatizati, asta desi Google a introdus in 2011 algoritmul Top Heavy Ads care sanctioneaza site-urile cu prea multe reclame ”above the fold”, adica in partea superioara a paginii unui site, ingreunand si iritand utilizatorul;
–creare de site-uri multiple pentru a promova o singura afacere, este iarasi o tehnica relativ noua, mai bine zis a prins un mare avant in ultimul an de cand a aparut conceptul SEM (search engine marketing), prin care se creaza mai multe site-uri ce promoveaza o singura afacere;
Asa cum spuneam, cele de mai sus trebuie privite cu seriozitate, chiar daca infograficul este realizat intr-o nota amuzanta, reprezentandu-l pe Matt Cutts ca ”lider spiritual” al SEO! :))
Frumos . Deci pana la urma : ,, Respecta-ma pentru a-ti castiga respectul,, … Si pe buna dreptate, cam asa este…
Intotdeauna! 🙂
Multumesc pentru comentariu! 🙂
interesant dar nu cred ca e reteta perfecta
Interesante porunci. Din fericire nu le-am incalcat, dar nici nu le-am aplicat bine.