Call-Only, un model de campanie PPC simplist doar ca aparenţe, însă care rezolvă vechea problemă a conversiilor telefonice via Adwords.

Pe finele săptămânii trecute, Google Adwords a lansat un nou tip de campanie. Call-Only, un model de campanie PPC simplist doar ca aparenţe, însă care rezolvă vechea problemă a conversiilor telefonice via Adwords.

Nu este o noutate pentru marketeri că una dintre cele mai mari provocări în marketingul online a fost dintotdeauna urmărirea şi atribuirea conversiilor telefonice. Ca şi studiu de caz aplicat, se poate lua în considerare promovarea online a oricărei pizerii sau restaurant ce livrează comenzi la domiciliul clienţilor.

De-a lungul timpului, Google a încercat diverse metode pentru a ajuta marketerii să filtreze şi să atribuie conversiile telefonice. Cea mai performantă metodă a fost una simplă. Atribuirea unui număr de telefon exclusiv pentru campaniile Adwords. Plecând de la această metodă a fost construit şi modelul de campanie Call-Only.

Numai că, Call-Only face lucrurile într-un mod mult mai adaptat mediului Mobile de navigare online. Adică foarte simplu, foarte rapid. Click şi Call. În rest, targetarea este una tipică pentru campaniile GSN. Apropo de format, se poate observa că doar inversează prioritatea rândurilor din anunţ. Numărul de telefon devine CTA, nu insert-ul marketerului. Asta, combinat cu faptul că nu mai este nevoie de url-builder pentru a urmări funelul de conversie Adwords via Google Analytics (pentru că integrarea, urmărirea, filtrarea şi atribuirea se face automat acum) dezvoltă o serie de oportunităţi unice pentru a micşora canalul de conversie, eliminând landing-page.

Stiri Adwords. Call-Only, tip de campanie ce rezolva problema conversiilor telefonice.

 

*Citeste si alte articole pe topicul Marketing Online si Search Engine Marketing.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *