Aug 15, 2017

Se pierd bani folosind Target CPA, în Google Adwords?

Ar fi trebuit să devină rapid una dintre tehnicile preferate ale specialiștilor PPC/SEM, însă se pare că Target CPA tinde să devină cât de curând una dintre metodele tabu, în domeniu, de care nimeni nu mai vrea să audă. Target CPA este o strategie/tehnică de licitare in timp real pe […]
Mai 25, 2016
Google Adwords

Câteva statistici și noutăți de la Google Adwords

În cadrul Performance Summit de ieri, Google a făcut publice o serie de informații care, pe de-o parte, au subliniat importanța Adwords pentru business dar și pentru economiile țărilor unde serviciul a devenit popular și, pe de altă parte, au arătat direcția către care se îndreaptă Google Adwords. Statistici Google […]
Apr 28, 2016

Bumper, nou format de reclame video în Adwords.

Recent, mai exact în urmă cu două zile, Google a anunțat lansarea unui nou format de reclamă video pentru platforma Google Adwords. Bumper Ads, însă,nu este o idee nouă, chiar dacă Google așa o prezintă, ci consecința logică a analizării datelor din campaniile True View, adică reclamele de pe Youtube, unde […]
Ian 22, 2016

Despre reclamele proaste din Google, din 2015

Tendința generală, în online, este de a considera Google și Facebook drept vinovați pentru invazia de reclame la care sunt supuși utilizatorii atunci când vizitează site-urile favorite. Asta deși, site-urile favorite, ale utilizatorilor, sunt primii vinovați. Google, într-o tentativă de a arăta că lucrează foarte atent la capitolul ”ce reclame […]