Iun 23, 2016
leonardo di caprio no oscar

Uneori PR-ul este doar PR

Ar fi aproape imposibil, pentru orice specialist de Advertising, PR ori Marketing, să nu observe că toată emulația creată în jurul participării naționalei României de fotbal la Euro 2016, a fost doar PR. PR și nimic mai mult. Și a fost PR reușit, nimic de comentat. Mai mult de atât, […]
Mai 18, 2016

Google propune Spaces pentru a lupta cu Slack.

Google Spaces este cel mai recent serviciu Google, creat cu un singur scop, acela de a facilita comunicarea între grupuri mici de utilizatori. Simplist ca design, rapid și prietenos ca funcționalitate, Google Spaces poate fi o opțiune bună pentru ceea ce vrea Google să facă acest serviciu. Totuși, Google Spaces […]
Feb 26, 2016

Digitaliada. Consecință a procentului mic de alfabetizare digitală.

Fundația Orange a lansat ieri proiectul național Digitaliada. Informații despre acest proiect au fost prezentate peste tot în Mass Media centrală, astfel că nu voi repeta, decât sumar, aceleași informații. * Pe scurt, Digitaliada are un scop unic, unul ce poate fi tradus prin creșterea procentului de alfabetizare digitală în rândul școlarilor.  […]
Feb 26, 2016

Românii nu știu să facă recenzii de produs ori serviciu.

Am urmărit atent, de ani de zile, modul cum fac și cum gândesc românii recenziile de produs ori serviciu. Evident, se subînțelege că este vorba despre Online, expresia recenzie de produs ori serviciu fiind cumva sinonimă cu mediul Online. Și nu, nu mă refer la recenzii făcute de bloggeri ori […]