Putin exagerat titlul, recunosc, imi asum vina de a fi cazut si eu prada, azi, virozei numita ”titluri bombastice”! :))

Niste ”baieti inteligenti”, mai bine zis analisti Social Media, au realizat un infografic foarte amuzant intr-o oarecare masura, dar extrem de realist si care pune multe semne de intrebare asupra a cum se desfasoara lucrurile in online, Social Media mai ales!

Voi extrage cateva din informatiile prezentate in infografic, punandu-le si intr-un context interesant pentru bloggeri!

Asadar:

-infograficul se numeste Stereotip Social in Online;

-in 2011 cele mai ”like-uite” produse au fost cele medicamentoase(droguri, cum sunt numite in engleza populara), farmaciile si producatorii de medicamente probabil fiind printre putinii norocosi care fara sa investeasca prea mult in campanii Social Media, au primit promovare excesiva!

-tinerii americani, recunosc, ca cel putin 48% din stiri le afla de pe Facebook, de unde rezulta deci cat de usor este manipulezi informatia, pentru ca nu-i asa, pe Facebook nu doar avizatii aduc stiri ci si multi ”bine-intentionati”!

-Youtube, al doilea motor de cautare al online-ului, are de toate, mai putin nuditate si nu prea aduce bani celor ce urca clipurile, cota de plata fiind intre 2,5-5 dolari/1000 vizualizari, insa cu posibilitatea de a retrage banii numai cand un prag de 100 dolari va fi atins;(inteligenti, nu?)

-Twitter, socotita a fi a doua mare retea de socializare, sufera la capitolul ”apreciere a informatiei livrate”, 71% din tweet-uri fiind ignorate si doar 23% din ele obtinand un reply;(mai mira pe cineva asta? :)) )

-desi mult mai mica si inca proaspat lansata, Pinterest trimite mai mult trafic spre bloguri/site-uri agregate decat Twitter, insa este ignorata in mare masura de multi ”content creator”, adica bloggeri, jurnalisti, designeri etc…;

-tot despre Pinterest aflam ca este mai mult o retea de socializare(tacita) pentru femei, 80% dintre utilizatori fiind femei;

-desi pentru bloggeri si webmasteri este mult mai importanta decat orice alta retea de socializare, Google Plus este ignorata complet de acestia, ba’ mai mult, se pare ca doar 30% dintre utilizatori sunt cu adevarat activi;

-Linkedin pare sa fie reteaua de socializare destinata oamenilor bogati, media veniturilor anuale pentru un utilizator al retelei, fiind, declarata(de acestia), undeva pe la 89000 de dolari/an, totusi in luna mai circa 20 de milioane de utilizatori erau proaspat absolventi de facultate 😀

-Instagram pare a fi o copie fidela(intr-o anumita masura) a demult disparutei HI5, 30 de milioane de fotografii avand tag-ul #me iar in ultima vreme pare sa fi fost atinsa de o ”epidemie” numita ”fotografii cu mine in costum de baie sau lenjerie intima” :))

-top 3 categorii pe Foursquare sunt mancare, servici, cumparaturi, de unde rezulta ca prea putini mai trec si pe acasa sau pe la prieteni, rude, teatru, cinema etc…; :))

-desi MySpace are un catalog de circa 42 de milioane de cantece, toate gratuite, multi utilizatori de online inca mai platesc abonamente pe site-uri ce ofera muzica contra-cost; (in buna credinta a ”ce e gratis nu e bun” cred :)) )

Atasez graficul spre a fi studiat!