Sigur, titlul este unul plin de ironie şi sarcasm. Realitatea, totuşi, nu este de cele mai multe ori conformă cu perceptia unor specialişti de marketing. Tocmai din cauza asta apar şi greşeli de genul celei din clipul de mai jos.
Iarăşi, sigur, pentru mulţi nu a părut o greşeală ceea ce NAIL Communications a realizat cu clipul său. Însă pentru mine nu înseamnă decât un mod penibil şi al naibii de riscant de a forţa utilizatorul să nu apese Skip Ad. De acord, pentru tipul lor de reclamă şi pentru ceea ce şi-au dorit să transmită soluţia a fost perfectă.
Dar, ce se va întâmpla când din ce în ce mai mulţi specialişti de marketing vor apela la o astfel de tehnică? …vom asista şi la variante de preroll duse la extrem, cu dacă apeşi Skip Ad omul asta va muri…?!
preroll= primele 5 secunde din cadrul unei reclame Video InStream pe Youtube, la care userul nu poate apăsa Skip Ad;