Nu stiu cum se face, dar Samsung pare sa nu beneficieze de serviciile unor oameni de advertising & marketing capabili sa joace corect si sa respecte niste minime reguli ale bunului simt. Cel putin in Asia, Samsung seamna foarte mult cu un pacalici, din ce in ce mai mult, la nivel Social Media si Advertising.
Daca in aprilie Samsung fusese amendata pentru ca oamenii din departamentul Social Media din Taiwan postasera recenzii false, pe site-urile taiwaneze (si mai apoi thailandeze), acum Samsung urmeaza sa plateasca aproximativ jumatate de milion de dolari amenda pentru ca oamenii sai de advertising, din aceeasi tara, s-au folosit de tehnici ilegale de promovare a produselor Samsung.
Samsung trebuie sa plateasca 340.000 de dolari pentru ca oamenii sai din departamentul advertising, reprezentanta Taiwan, au postat comentarii si recenzii negative in online la adresa produselor HTC, provocand si incuranjand defaimarea acestora.
Interesanta problema, ce vine tocmai cand Samsung se pregateste sa sarbatoreasca 40 de milioane de smartphone Galaxy S4 vandute, la nivel mondial. Asta in timp ce pentru HTC anul 2013 nu a fost unul tocmai bun, fiind asediati de reclamatii nefondate si acuzatii lipsite de discernamant.
**in trecut, Samsung a mai trebuit sa plateasca niste daune catre Apple, pentru nerespectarea unor patente de inventie, amenda cifrandu-se la 1 miliard de dolari. O problema similara fiind judecata acum in Europa, unde UE este foarte posibil sa amendeze Samsung tot pentru nerespectarea unor patente de inventie, insa amenda se pare ca va fi mult mai mare, de aproximativ 18 miliarde de euro.