Publicitatea online a devenit obligatorie pentru orice firmă mică, mijlocie sau mare care dorește nu numai să crească, să aibă o cifră de afaceri mai mare, ci și să se dezvolte. Nu mai este un secret pentru nimeni faptul că online și-au găsit prosperitatea și chiar cheia pentru o dezvoltare rapidă foarte multe companii din întreaga lume.
În plus, ca și idee despre anvergura pe care o capătă online-ul, Facebook și Google au consumat în 2015 mai mult de jumătate din bugetele de advertising și implicit marketing, drept urmare specialiștii PPC, SEO sau SEM sunt la mare căutare. La fel de căutate au devenit și firmele care oferă servicii de publicitate online, consultanță în marketing online, servicii de setare, planificare, lansare și dezoltare de campanii PPC. Numai că, pentru toți cei care au nevoie de astfel de servicii, a devenit destul de greu să facă selecția între firmele existente, mulți alegând să lucreze cu agențiile de digital deja consacrate, alții alegând să lucreze cu agenții noi care fără prea multe promisiuni și ”povești” livrează ceea ce susțin că livrează, adică performanță!
O astfel de firmă, agenție de Marketing Online, nouă și care livrează ceea ce susține că poate livra, este Speed Marketing (speedmarketing.ro). Bine, nu este o agenție tocmai nouă, au mai bine de un an de existență, dar prin comparație cu alte agenții serioase din branșă, da, este o agenție nouă.
Ce recomandă Speed Marketing ca agenție performantă în Marketing Online?
Seriozitatea, în primul rând, în a livra rezultatele promise de promovare a site-ului, a businessului. Nu este deloc ușor să găsești specialiști de marketing online care să fie serioși, adică să fie atenți la bugetele cheltuite, să caute performanța, să fie efectiv implicați în dezvoltarea afacerii pentru care prestează servicii de Email Marketing, PPC, SEO, Webdesign, Content Marketing sau consultanță.
Eficiența în a face publicitate online. Atunci când, ca marketer, îți impui propriile ținte, și le și atingi, înseamnă că ești eficient în ceea ce faci.
Portofoliul de firme mici și mijlocii pentru care au prestat sau prestează servicii de publicitate online. Ăsta este primul lucru la care ar trebui să se uite orice proprietar de business, care caută servicii de Marketing și Advertising Online. Speed Marketing stă destul de bine la capitolul acesta, portofoliul lor fiind destul de variat, de la comerț online până la publishing.
Modul de colaborare oferit, parte exclusiv din zona marketingului de performanță. Iar când spun colaborare mă refer în special la faptul că se mulează efectiv pe tipologia businessului, pe bugetul alocat, nu vin cu moduri de colaborare tip șablon (atât ca și costuri dar mai ales ca și prestanță).
De restul avantajelor vă veți convinge singuri. În fond, așa este cel mai corect. Iar dacă găsiți eventuale chestiuni care nu vă convin, atunci puteți lăsa un comentariu chiar aici și sunt sigur că vă vor asculta doleanțele.
O chestie am remarcat-o, referitor la serviciile de Email Marketing, pe care le oferă. Faptul că vorbesc despre o rată de return of advertising spend la conversie de 1 la 5. Adică pentru fiecare leu investit în reclamă și Email Marketing, încasările din vânzări sunt de 5 lei. Ceea ce, din experiență vorbesc, este o rată destul de bună, chiar foarte bună pentru România. Acum, serios vorbind, într-un domeniu precum cel al Email Marketingului și mai ales pentru modul de lucru, de multe ori greșit, pe care l-au demonstrat multe dintre agențiile consacrate de digital și advertising din .ro, un ROAS de 1 la 5 este cam ceea ce poți spera la mai bine. Sunt campanii PPC, cu targetări ultra-complexe, care nu dau un randament atât de bun ori să folosești propria bază de date a companiei pentru care prestezi, pe costuri minime (Email Marketing oferă costuri minime, atunci când este folosit cum trebuie), și să aduci rezultate bune, mi se pare impresionant!
Cum spuneam, rămâne să descoperiți Speed Marketing, să discutați cu ei, dacă sunteți interesați de servicii de marketing online.