Există foarte mulţi utilizatori de Facebook, zilnic, ce se plâng de faptul că au în flux tot felul de informaţii ce nu le convin. Fie că sunt învechite (de ieri sau zilele trecute), fie că pur şi simplu nu-i interesează etc.
Şi toţi se lamentează, fără întrerupere. Cum că Facebook e de rahat şi News Feed-ul e de rahat. Şi algoritmii Facebook au luat-o razna.
Pentru toţi aceştia există funcţia Make News Feed Better. 🙂
Oricare postare din News Feed ai alege, în colţul dreapta sus al postării există o mică săgeata ce indică în jos. Apăsând săgeata, printre alte opţiuni, apare la final şi Make News Feed Better.
Ştiaţi că folosind funcţia asta, completând repetat (nu mai mult de 4-5 ori) întrebările de acolo, voi ca utilizatori spuneţi Facebook exact ceea ce aţi vrea să vedeţi în News Feed?
E simplu, e web semantic. Algoritmii sunt făcuţi de aşa manieră încât să-ţi înregistreze comportamentul şi să-ti livreze informaţii ce te interesează. Dar trebuie să spui ce vrei, adică să foloseşti funcţia asta.
La fel e şi cu paginile de brand. Vrei să vezi informaţii de la brandul X, păi dai follow şi gata. Vrei de la anumiţi prieteni, să vezi tot ce fac, păi creezi liste şi pe cei vizaţi îi pui în lista de „close friends”. Nu vei pierde nicio notificare, garantat.
Încetăm şi noi cu lamentările? 😀