Se spune ca un logo bine realizat face ca un produs sau serviciu sa devina brand, in timp! Nu ca nu as fi de acord cu asta, doar ca eu consider ca logo-ul este doar o mica piesa din ceea ce inseamna cu adevarat brand (marca), mult mai importanta fiind calitatea acelui produs sau serviciu!

Cu alte cuvinte, calitatea produselor sau a serviciilor oferite de o firma provoaca, in timp, fidelizarea clientilor si castigarea intr-un mod destul de usor a altor clienti noi, logo-ul in schimb nu este altceva decat o emblema, un mod de a marca cu un anume simbol, imagine sau combinatie de simbol-imagine un produs pentru ca mai apoi sa fie mai usor de recunoscut de catre clienti!

Jurnalistii de la Business Insider au realizat o colectie de 8 logo-uri de exceptie, logo-uri ce contin mesaje subliminale si care reusesc foarte usor sa transmita tipologia serviciului sau produsului oferit!

De ce vi le arat? -Pentru ca atunci cand logo-ul este unul foarte bine realizat, coroborat in mod obligatoriu cu un produs sau serviciu de calitate dovedita prin prisma fidelizarii clientilor, putem spune:- brand!

Din cele 8 prezentate, logo-ul Tour de France mi se pare a fi unul cu adevarat exceptional!