Kanal D isi bate joc de utilizatori. Pe cat de scurta propozitia, pe atat de scurta si coloana vertebrala a echipei editoriale si a departamentului de marketing de la Kanal D.

Trupa de SOC, ”imagini soc” :)) , a preluat o stire falsa publicata de o publicatie engleza recunoscuta in lumea intreaga pentru gogosile pe care le vand ca stiri adevarate, Daily Mail. Culmea, si cei de la Kanal D prezinta respectiva stire ca fiind adevarata!

Nu mai conteaza pentru nimeni, de la Kanal D, ca englezii publicasera tampenia aia de stire acum 2 ani si ceva si ca au fost luati la misto de tot online-ul pentru cat de idioti sunt. Conteaza, in mintea lor creata, a celor de la Kanal D, ca au pus-o si ei de un mic viral, nu-i asa?

Sigur, nu avem de ce sa ne suparam pe Kanal D, noi utilizatorii de internet suntem obisnuiti cu senzationistii, mai ales ca DD a avut grija sa lase multi urmasi.  :)))

Mai mult de atat, noi, utilizatorii de internet, vom sti de acum incolo unde sa pozitionam Kanal D in clasamentul calitatii, vom sti caKanal D isi bate joc!

Impresionanta, totusi, ignoranta jurnalistilor, care nu au indraznit sa verifice si ei data de publicare a idioteniei publicate de Daily Mail. Sau poate au verificat, dar poate vazand ca in antet lipseste data, au crezut povestea ca fiind de actualitate. Numai ca rubrica de comentarii desconspira tot.

Colac peste pupaza, au mai bagat si reclame pop-under, tipice site-urilor de continut piratat.

O poza, despre cum Kanal D isi bate joc de utilizatori:

Kanal D isi bate joc

 

*via zoso.ro