Si-a facut cineva iluzii ca guest-posturile vor avea o viata foarte lunga?

Nu cred, de fapt aleg sa cred ca cei ce apeleaza la aceasta metoda sunt oameni care au un minim de dicernamant si stiu cum sa faca guest blogging pentru a face ca acest mod de publishing chiar sa aiba valoare si nu sa fie doar randuri scrise doar de dragul unor linkuri.

Cum sta treaba cu guest-posturile am mai spus-o, au spus-o si altii poate mult mai dur decat mine. Ideea este insa ca orice metoda de promovare are avantajele si dezavantajele ei, in plus de asta orice abuz sau folosire exagerata duce la pierderea atentiei utilizatorilor pentru site-ul unde se abuzeaza de o anumita metoda.

La fel si cu guest-posturile, sunt bune insa doar cu moderatie, asta insemnand acceptarea de astfel de articole periodic, o data pe saptamana fiind deja suficient, insa si atunci guest-postul trebuie sa aduca un plus de valoare, nu doar un mod cinic de a crea triangulare de linkuri.

Stiu, multi bloggeri au vazut in guest-posturi o metoda fantastica de a se promova rapid, de a obtine linkurile si atentia altor bloggeri. Problema a fost si este ca atunci cand guest-posturile sunt folosite in mod exagerat nu numai ca cititorii isi pierd interesul pentru acel blog ci si motoarele de cautare, in special marele Google sanctioneaza dur, pentru ca da, Google vede guest-posturile ca fiind o metoda de a crea spam.

Matt Cutts explica destul de clar cum stau lucrurile, dar bineinteles anumiti bloggeri vor continua sa considere ca ei stiu mai bine 🙂