Pe baza a ceea ce urmeaza sa ascultati in clipul de mai jos nu voi comenta prea mult, in fond nu voi spune nimic nou ci voi repeta lucruri pe care le-am tot spus!

Cateva detalii esentiale totusi, ce trebuie desprinse din ceea ce spune Matt Cutts, seful departamentului Google Webspam:

-SEO nu inseamna doar backlinkuri, este complet nepotrivit sa alergi dupa linkuri si sa-ti consumi energia doar pentru a optimiza o parte care este totusi destul de mica in intreg peisajul SEO;

-Google vizeaza in primul rand imbunatatirea serviciilor proprii asta ducand in mod direct la o imbunatatire a experientei utilizatorilor ce folosesc serviciile Google, deci orice teorie a conspiratiei nu-si are rostul (asta vis-a-vis de Google nu cauta decat sa-si creasca propriile venituri lovind direct in restul afacerilor online);

-update-urile de algoritmi sunt menite tocmai pentru a imbunatati serviciile Google, nu pentru a crea vreun ”soi de apocalipsa” asa cum multi specialisti considera;

-incalcarea regulilor Google de catre un site, afecteaza in primul rand utilizatorii, indiferent ca este vorba despre cei ai Google sau cei ai respectivului site;

-a incerca sa intelegi intregul peisaj a ceea ce inseamna linkbuilding nu inseamna nimic altceva decat pierdere de timp si energie, ce ar putea fi folosite constructiv, pentru a face ceva bun;

-designul, Pagespeed, inovatia, servicii atractive, respectarea regulilor de baza a unei optimizari SEO corecte, astea trebuie sa fie elementare pentru orice webmaster sau specialist SEO;

Bineinteles, eu nu voi mai detalia, in fond clipul urmator este destul de concludent! Ca idee insa, am ales sa va prezint acest clip, publicat recent de Google Webmaster Help, ca raspuns pentru toti aceia care au considerat explicatiile mele referitoare la ceea ce inseamna si cum trebuie privit SEO si in special SEO pe Google, ca fiind eronate! Asadar domnilor contestatari ai :- ”Ceea ce nu se spune despre Penguin 2.0” si ”Primele efecte ale Penguin 2.0”, urmariti cu atentie clipul de mai jos! 🙂