Dor de Gust

Programul Dor de Gust, lansat azi cu surle şi trâmbiţe, nu înseamnă altceva decât un prim pas, unul al naibii de important, în relaţia dintre producătorii agricoli mici şi mijlocii, din România, cu marile lanţuri de hypermarketuri.

Sub marca Dor de Gust vom găsi începând de azi, legume şi fructe, produse agricole româneşti 100%, în Auchan, Selgros, Kaufland şi Cora.

Vor livra produse sub această marcă, în cadrul asociaţiei, peste 200 de ferme agricole din sudul României. Urmează ca în funcţie de evoluţie şi rezultate să fie cooptate şi alte ferme din restul ţării. Si evident, nu ste exclus sa fie semnate acorduri si cu alte hypermarketuri ori lanturi de magazine.

Dor de Gust, o marcă pe care ar trebui s-o căutăm cu toţii de azi înainte, este considerată speranţa de relansare a agriculturii româneşti. Va depinde de noi, clienţii, dacă alegem un produs românesc, sensibil mai scum, sau unul de import.

 *info