John Lewis, reclama de Craciun

Pregatirile pentru Sarbatorile de Iarna ale acestui an, au inceput deja. Reclama de Craciun de la John Lewis, lansata acum cateva zile, arata ca lupta pe piata de marketing online va fi una acerba si in acest an iar continutul video va avea rolul principal in ceea ce priveste comunicarea brand-consumatori.

Tehnic, reclama de Craciun de la John Lewis, de anul acesta, este de fapt un desen animat care prezinta o povestioara interesanta a carei esente este ”daruieste celor dragi un Craciun pe care sa nu-l uite”.

Clipul, care de la realizatorii sai, Adam&Eve DDB, a primit numele A bear, a hare and a gift to share, a devenit deja viral pe Youtube, colectand aproximativ 4 milioane de vizualizari in doar 2 zile.

John Lewis este o retea de magazine prezenta doar in Marea Britanie. Cele 43 de magazine, dintre care cel mai mare este cel din Cardiff, este raspandita pe intreg teritoriul regatului britanic. Primul magazin a aparut in 1864, in prezent compania avand aproximativ 38.000 de angajati si o cifra de afaceri de circa 6 miliarde de euro anual.

John Lewis, reclama de Craciun, 2013.