Sunt destul de mulți cei ce consideră SEO un domeniu ”mort”, deși este mai ”viu” ca niciodată. Drept dovadă faptul că acum este integrat într-o proporție semnificativă cu Content Marketing.
Ca să vă faceți o idee despre direcția către care se îndreaptă SEO, ca domeniu, am să ofer o interogare pe Google a unui utilizator, oarecare, și care inițial m-a uimit apoi m-a pus pe gânduri:
”am o cameră la mansardă și nu știu ce lustră să pun”
Analizând mot-a-mot, utilizatorul pare că solicită motorului de căutare câteva idei de design interior. Teoretic putea folosi o interogare mult mai populară, gen lustre mansardă, însă a ales o interogare tipică, probabil, a ceea ce va deveni peste nu mult timp, WEB 4.0.
Probabil știți, WEB 3.0 este internetul tuturor lucrurilor, al tuturor gadgeturilor și dispozitivelor conectate la internet, controlabile de utilizator. WEB 4.0 va fi, probabil etapa în care serviciile WEB vor trebui integrate și dezvoltate în maniera în care vor putea oferi soluții în timp real pentru problemele utilizatorului, având deja o bază de date semnificativă despre utilizator.
Dacă azi am fost surprins de interogarea respectivă, pe viitor va trebui să mă obișnuiesc cu interogări de genul. Sau poate și mai ”complexe”, gen ”unde găsesc pantofi ca cei văzuți în magazinul de pe strada x”.
Ok, asta e clar, dar cum vei optimiza asa ceva?! 🙂
Mult continut descriptiv, pe langa SEO, care sa fie de folos algoritmilor gen Rank Brain si Hummingbird.