Iul 26, 2016

O idee despre direcția către care se îndreaptă SEO

Sunt destul de mulți cei ce consideră SEO un domeniu ”mort”, deși este mai ”viu” ca niciodată. Drept dovadă faptul că acum este integrat într-o proporție semnificativă cu Content Marketing. Ca să vă faceți o idee despre direcția către care se îndreaptă SEO, ca domeniu, am să ofer o interogare […]
Mai 25, 2016
Google Adwords

Câteva statistici și noutăți de la Google Adwords

În cadrul Performance Summit de ieri, Google a făcut publice o serie de informații care, pe de-o parte, au subliniat importanța Adwords pentru business dar și pentru economiile țărilor unde serviciul a devenit popular și, pe de altă parte, au arătat direcția către care se îndreaptă Google Adwords. Statistici Google […]
Feb 22, 2016
google adwords logo

Ce înseamnă că Google a renunțat la 50% din reclamă în SERP

Vestea că Google va renunța la a mai afișa reclamă în partea dreaptă a ecranului, pe desktop, a căzut ca un trăznet peste lumea PPC săptămâna trecută. Actualizarea a fost pusă deja în aplicare, astfel că azi la nivel global, în paginile SERP Google nu afișează reclame tip Right Hand […]
Ian 13, 2016

Google Panda va rula non-stop

Dacă până acum Google Panda era considerat un algoritm al motorului de căutare pe care Google îl rula periodic, pentru a penaliza site-urile slabe la capitolul calitate conținut, de acum Google Panda este parte din motorul de căutare și va rula non-stop. Algoritmul Panda a devenit parte a motorului de […]