Intermarché, unul din giganţii pieţei de retail din Franţa, profită de campania UE împotriva irosirii mâncării dezvoltând una din cele mai inteligente campanii de marketing de anul acesta.
Iar impactul campaniei este cel scontat. Pe lângă faptul că vânzările propriu-zise au crescut, notorietatea şi imaginea Intermarché au avut de câştigat în special în Social Media, unde numele companiei şi campania în sine au stârnit admiraţie dar şi multe comentarii pozitive.
Campania se derulează sub sloganul Intermarché – „Inglorious Fruits and Vegetables”
Știu de campania asta de vreo lună jumate. Chiar voiam să scriu pe blog, o am în drafts de pe 20 iunie. Pentru că de fapt este o campanie de premii. Am vorbit cu oameni care stau în Franța și cumpără de la InterMarche și nu au auzit de campanie. 🙂
atunci astept articolul tau, ca sa aflu mai multe detalii despre campanie. 🙂 mie mi s-a parut destul de inteligent realizata, inclusiv ca si creativitate de advertising.
Nu știu dacă mai scriu, dar sincer sunt mai mulți oameni cu care am discutat și care nu auziseră de campanie.
ok. 🙂 sincer, nu ma mira ca nu au auzit multi de campanie, in fond asta se vede din cifrele campaniei (le spun ei in clip).