Știri Adwords pe scurt. Pentru că se apropie sezonul de shopping, Google se pregătește să îmbunătățească funcționalitatea Adwords.
Shopping Ads pe Youtube
Shopping Ads pe Youtube fac parte din noua gamă de funcționalități ale Adwords for Video (True View). Intr-un mod de afișare destul de ne-intruziv, formatate ca niște carduri sau bannere ce sunt setate să apară doar când utilizatorul le solicită, True View for Shopping par a fi promisiunea Google că tehnicile de advertising evoluează spre mai bine.
Shopping Ads vor putea fi folosite de către orice advertiser care are conectat la contul Adwords un cont Google Merchant.
Informații despre audiență mult mai transparente pe Google Display Network
Noutatea aici constă in faptul ca Google Adwords va oferi advertiserilor si marketerilor posibilitatea de a segmenta audiența mult mai eficient, evident pentru o mai bună targetare. Asta pentru ca modul de raportare din campaniile GDN va primi câteva noi automatizări, astfel incât agregarea, segmentarea, compararea datelor să fie mai rapidă.
Reclame Google Display Network bazate doar pe vCPM
Era destul de predictibilă chestia asta. Reclamele GDN deja au opțiune de licitare prin vCPM (cost pe mia de afișări). Doar că în următoarele luni de zile toate reclamele ce acum licitează pe CPM, vor fi actualizate și mutate pe vCPM.
Iar asta este un lucru bun. Reclamele vCPM oferă posibilitatea de a plăti doar atunci când reclama este intr-adevăr vizibilă, nu doar incărcată pe pagină. Ăsta este un fel de contra-măsură pentru a proteja advertiserii.
Dynamic Remarketing mult mai bun pe multi-screen
Este probabil funcționalitatea pe care mulți si-o doreau și in Adwords, dar care era disponibilă doar la nivel Enterprise (prin Programmatic Advertising de la DoubleClick). Noua tehnologie permite atât o modalitate mult mai ușoara de a crea reclame vizuale care să poată fi adaptate rapid pe orice tip de dispozitiv dar și efectiv Remarketingul pe dispozitivele utilizatorului.