Google AdSense a lansat ieri programul Certified Publishing Partner. Intr-o incercare destul de indrăzneață de a responsabiliza și educa publisherii, Google speră ca prin ajutorul oferit de specialiști antrenați la nivel expert, in monetizarea conținutului publicațiilor, gradul de folosire a extensiilor gen Adblock fie să scadă, fie să nu mai influențeze prea mult incasările publisherilor.

Adică, fix ceea ce spuneam eu in urmă cu câteva săptămâni. Și anume că dacă Adblock devine foarte popular, modul de livrare a reclamelor va suferi schimbări, va duce la performanță, dar cel mai important este că va ajunge la un nivel la care va schimba intreg mediul.

Google AdSense Certified Publishing Partner asigură recunoașterea competențelor, calificate, in următoarele arii de activitate:

  • full service in implementări de reclame, testări și diferite operațiuni;
  • mobile, web, app și design responsive si dezvoltare;
  • moderare și curare de conținut;
  • integrare video;
  • monetizare conținut;
  • personalizare reclame;

Google AdSense Certified Publishing Partner poate fi un bun punct de sprijin pentru advertiseri. Asta pentru că, lesne de ințeles, orice advertiser ori marketer serios din lumea asta va dori să lucreze cu publisheri care au fost antrenați de Google pentru a respecta atât domeniul cât mai ales consumatorii.