Amuzantă lamentarea foarte multor utilizatori de Google Search, care declarând că sunt sătui de reclamele Adwords afişate în paginile SERP, au decis să utilizeze mai intens motorul de căutare Bing. Un motor de căutare Bing, care este destul de sărac în reclame (exceptând zona SUA, Canada şi câteva state europene).
Chestia pe care nu o înţeleg respectivii este că Bing intensifică de zor lucrul la îmbunătăţirea platformei Bing Ads. Motivul fiind evident că indiferent de cât de mare ar fi monopolul Google, în nişa asta, tot ar rămâne o felie de piaţă şi pentru ei.
Astfel, Bing Ads avea din toamnă o targetare mult simplificată ca funcţie, dar nu şi funcţionalitate. Adică nu va mai trebui să setezi zeci de parametri pentru a ajunge la un target pe care-l poţi seta în doar câţiva paşi.
Îmbunătăţirea are loc în zona de targetare pe baza de dispozitive, o targetare ce va fi asemănătoare cu cea din Adwords. Probabil va urma mai apoi o îmbunătăţire a targetarii pe bază de locaţie.
Ideea este că reclamele vor merge acolo unde utilizatorii vor merge. Dacă utilizatorii sunt pe Google acum, atunci şi reclamele tot pe Google sunt. Dacă vor merge utilizatorii pe Bing atunci şi reclamele se vor muta.
Nu, nu trebuie să vă speriaţi, zona de marketing online se profesionalizează de la o zi la alta, tehnicile şi tehnologiile folosite deasemenea. Astfel că, pe viitor, veţi vedea reclame doar dacă într-adevăr vă pot interesa şi mai mult de atât, acestea vor fi livrate în moduri care să nu vă mai irite (e greu asta, foarte greu, dar ştiind că de fapt reclamele care irită utilizatorul sunt cele netargetate corect, atunci lucrurile se pot schimba).
Oricum ar fi, e bine sa fie concurenta cat de mica pentru Google!!!